236 views

Remembering Killjoy 1969-2018

Κανείς στην metal κοινότητα δεν περίμενε ότι θα μιλάμε για τον θάνατο του Frank “Killjoy” Pucci τόσο νωρίς. Αν και το όνομα του μπορεί να μην είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, πρόκειται για τον τραγουδιστή και ιδρυτή του πρωτοποριακού death metal συγκροτήματος Necrophagia. Έφυγε στις 18.03.2018 σε ηλικία 48 ετών όπως ανακοίνωσε η μπάντα μέσω της σελίδας τους.

Οι Αμερικανοί Necrophagia ιδρύθηκαν το 1983 και ήταν ένα από τα πρώτα συγκροτήματα στο death metal κυκλοφορώντας συνολικά 7 studio albums. Επικεντρώθηκαν κυρίως σε θεματολογίες ταινιών horror-gore και δικαιολογημένα θεωρούνται πρωτοπόροι εκεί. Η χαρακτηριστική χροιά του Killjoy με τα mid-range σκισίματα και όχι τόσο με τα τυπικά growls ήταν από τις πιο χαρακτηριστικές στο death metal. Το 1987 κυκλοφόρησε το πρώτο full-length, το Season of the Dead. Μαζί με τα Seven Churches (1985) και Beyond The Gates (1986) των Possessed, καθώς και το Scream Bloody Gore (1987) των Death σήμαναν την έκρηξη του death metal που κορυφώθηκε στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Μετά τη διάλυση του συγκροτήματος, ο Killjoy ασχολήθηκε με δύο thrash projects. Το ένα φέρει το όνομά του στο Compelled By Fear (1990), αλλά και τους thrash-death Cabal οι οποίοι δανείστηκαν  το όνομά τους από το βιβλίο του Clive Barker, με τον δίσκο Midian την ίδια χρονιά.

Οι Necrophagia επανενώθηκαν μετά από 11 χρόνια, το 1998, μαζί με τον Phil Anselmo στο Holocausto de la Morte, όπου ο τελευταίος ευθύνεται για τις κιθάρες του δίσκου. Οι Killjoy και Anselmo συνεργάστηκαν επίσης στα Black Blood Vomitorium EP (1999), Cannibal Holocaust EP (2001) μαζί με την Opal Enthroned (τότε γυναίκα του Anselmo),  ενώ  παράλληλα οι τρεις τους αποτέλεσαν και τους Viking Crown κυκλοφορώντας δυο full-length albums. Οι Eibon ήταν μια ακόμη φιλόδοξη προσπάθεια ενός ολοκληρωμένου δίσκου των Killjoy-Anselmo με την συνεργασία των Satyr και Fenriz, των Satyricon και Darkthrone αντίστοιχα, που τελικά τελείωσε με μόνο δυο ηχογραφημένα κομμάτια.

Από το 2000 έως το 2003 συμμετείχε στα φωνητικά και lyrics στα Assembled in Blasphemy (2000), Blood Delirium (2003) των The Ravenous μαζί με τον Dan Lilker, μπασίστα των Nuclear Assault και τον ντράμερ των Autopsy, Chris Reifert.  Ταυτόχρονα, συνεργάστηκε με τους black metallers Wurdulak και τους Hidden παίζοντας progressive doom/black metal.

Ο Killjoy απομακρυνόμενος από την extreme μουσική αφοσιώθηκε στο soundtrack για μια ταινία τρόμου που υπήρχε μόνο μέσα στο κεφάλι του, γεμάτη με επεξεργασμένα synths, ανατριχιαστική ατμόσφαιρα με τα πλήκτρα του Kawashima, επηρεασμένος από Goblin, Frizzi, Carpenter (Enoch – Graveyard Disturbances, 2004).

Η πρώτη του επαφή στον κόσμο των underground horror movies έγινε με το August Underground’s Mordum το 2003 ως ένας από τους συγγραφείς/διευθυντές αλλά και με την cameo εμφάνισή του σε αυτή. Ο προϋπολογισμός της ταινίας ήταν σχεδόν ανύπαρκτος αλλά και λόγω της βίας, δεν προτείνω σε κανέναν να την δει!

Η σύνθεση των Necrophagia άλλαξε και το 2005 έχουμε το δυναμικό Harvest Ritual Volume Ι με εξαιρετικά σκοτεινά πλήκτρα από τον Kawashima, ενώ το 2011 κυκλοφορούν το Deathtrip 69 και η δισκογραφία τους ολοκληρώνεται με το WhiteWorm Cathedral το 2014.

Αν και τελείωσε πρόωρα η ζωή του Killjoy, αναμφισβήτητα μιλάμε για ένα μεγάλο ταλέντο που δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει όσα σχεδίαζε. Στην τελευταία του συνέντευξη μίλησε με ενθουσιασμό για το επερχόμενο άλμπουμ της μπάντας, αλλά και για αρκετά horror scripts που είχε γράψει. Η κληρονομιά που άφησε είναι για κάποιους σημαντική.

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail